PLAYSUIT

DSCN1988_edited DSCN1991_edited DSCN1996_edited DSCN2014_edited DSCN2020_edited

Ten eerste: HOLY SHIT. Ik dacht dat ik compleet had gefaald in deze toetsweek. Ik dacht het echt heel erg. Maar het is gewoon gelukt. Nee, meer dan gelukt. Ik heb tot nu toe alleen nog maar voldoendes gehaald. En de meeste zijn zelfs boven de zeven. Ik ben trots. Oh, ik had trouwens wel een 3,6 voor grieks. Maar dat vak is echt compleet nutteloos en heb ik verder ook zo min mogelijk aandacht aan besteed. Ik sta toch nog een zeven en ik laat het vallen.
Walibi was echt superleuk. Ik ben dit keer in achtbanen geweest. Niet in de goliath. Die was toch nog iets te hoog gegrepen (letterlijk), maar wel in andere leuke dingen.

Ik moet even snel gaan typen want ik heb over drie kwartier een feestje, ik heb haast haha. Op de foto’s hierboven zagen jullie het al, mijn playsuit. Ik vroeg mijn oma om er een voor mij te maken. Mijn oma kan dat zo goed hΓ¨. Ze maakt ook bruidjurken, dus ze is echt super goed. Het stofje is heel erg vrolijk voor de zomer en het is ook lekker zacht. Het fijne aan kleding die speciaal voor jou is gemaakt, is dat het altijd precies goed zit, en dat is bij dit pakje weer zo. Ik ben er heel erg blij mee!

Oke ik moet nu heel erg snel mijn tas inpakken, want ik blijf er slapen en het is zeg maar een half uur fietsen dus ik moet opschieten. Ik hou van jullie!!

Love, Christa

3 thoughts on “PLAYSUIT”

Leave a Reply

