SPAM JE BLOG

Eindelijk, het zit erop. Ik heb vakantie. Een soort van dan. Nog maar een paar keer naar school voor onzin dingen en dan vakantie. Wauw. Wonderen bestaan. Morgen naar walibi. Super veel zin in. En vanavond lekker vroeg slapen, gewoon omdat het kan. Omdat het eindelijk kan. Wauw. Nu zit ik heerlijk op mijn bed in mijn kamer, die nu een ongelooflijke teringzooi is. De toetsweek verpest echt alles voor mij. Mijn figuur, mijn kamer, mijn leven. Serieus, doordat ik haast elke dag ongeveer een hele chocoladereep at, voel ik me nu heel erg dik. Ik weet dat ik een artikel heb geschreven over dat mensen niet dik zijn en blabla. Maar het is niet normaal om zoveel te eten als ik deed. Tsjongejonge

Ik heb trouwens jullie hulp nodig. Ik wil nieuwe dingen doen voor mijn blog en ik heb gewoon meer ideeën voor posts nodig. Zelf heb ik ook nog wel een heleboel ideeën, maar het leek me leuk om wat ideeën van jullie te lezen, om op inspiratie te komen.

Verder leek het me ook leuk om nieuwe blogs te verkennen, die ik nog niet ken. Dus hier is jullie kans om je blog te spammen. Zet even in de comments wie je bent en waar je blog over gaat, vind ik leuk. Ik zal uiteraard even op jouw blog kijken en bewonderen en wauw. Dus doe dat even als je leuk bent!

i blog about you every day

Ik hou van jullie!!

Love, Christa

4 thoughts on “SPAM JE BLOG”

  1. Lief dat we mogen spammen 🙂
    Ik ben Dorine en blog over alles wat ik leuk vind, haha. (heel origineel, ik weet het..)
    Heel veel plezier met je vakantie en in Walibi!

  2. Wat heerlijk dat je klaar bent met school en wat lief dat wij mogen spammen! Mijn blog gaat over van alles en nog wat, maar het liefst schrijf ik over kleding. Ik wil zoveel mogelijk mensen inspireren en op ideeen brengen met mijn artikelen!
    Liefs, Tessa

  3. Ach , waar maak jij je druk om? Je bent super knap en alles behalve dik! Leuk dat we mogen spammen. Mijn blog gaat over alles en nog wat, ik blog niet dagelijks, wekelijks, maandelijks of op een bepaalde dag, maar wanneer ik er zin in heb :). Zoals ik al zei: mijn blog gaat over van alles en nog wat, ik schrijf over dingen waar ik vrolijk van word. Neem zeker een kijkje! Liefs, Mina

Leave a Reply

