ULTRAVIOLENCE

 

Hey,

Weer een dag waarbij ik mijn proefwerken heb verkloot. Misschien valt het uiteindelijk wel mee, maar ik vrees van niet. Nog even doorzetten, nog 4 proefwerken te gaan, daarna ben ik ein-de-lijk klaar. Ik word hier zo agressief van. Vrijdag gaan we trouwens naar Walibi, wat ik wel heel erg leuk vind!!Queen

 

Blijkbaar is het volledig langs me heen gegaan, maar Lana Del Rey heeft een nieuw album, Ultraviolence. Ik vind het best erg dat ik dit nog niet eerder wist. Tuurlijk had ik wel het een en ander gezien, maar het was niet tot me doorgedrongen. Dus gisteren was het moment dat ik erachter kwam. In mijn hoofd was ik echt even aan het dansen. Mijn liefde voor Lana is gewoon heel erg groot. Ze is gewoon zo.. jaa.

Brooklyn Baby

Maar over het album. Volgens mij heb ik het nog niet eens helemaal geluisterd, maar het viel me wel al op dat deze muziek veel donkerder is dan haar vorige album, born to die. Ik vind het heerlijke muziek om naar te luisteren om 2 uur ‘s nachts. Ook op de rest van de dag hoor, maar dan komt het echt tot leven, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik praat echt bullshit. Mijn favoriete nummers zijn op dit moment Brooklyn Baby en Florida Kilos.Β  Misschien ben je nu benieuwd geworden en wil je het luisteren, of niet, maar goed. Hier is de lijst van Spotify. Vertel wat je ervan vindt! Trouwens, ik heb nu ook een pagina op mijn blog, onder about, waar staat “What I am listening“. Ik vond het namelijk wel leuk om een lijstje te maken met alle leuke muziek die ik op dit moment dus leuk vind.


Love, Christa

2 thoughts on “ULTRAVIOLENCE”

  1. Ik vind lana del ray ook zo tof, ze is echt een inspiratie! Nog even doorzetten met die proefwerkweek en dan heb je vrijheid!
    liefs, Tessa

Leave a Reply

