MORE ISSUES THAN VOGUE

 

DSCN1954_edited

DSCN1959_editedDSCN1960_edited

 

DSCN1965_edited

DSCN1967_edited

Hey!!

Allereerst sorry voor mijn afwezigheid, maar ik zit in mijn proefwerkweek en het is een hel. Gister had ik economie en Latijn. Dat was ook een hel, ik wil het er niet eens over hebben. Vandaag had ik geschiedenis en scheikunde. Geschiedenis ging moeilijk, scheikunde makkelijk. Maar geschiedenis kies ik en scheikunde laat ik vallen. Ik ben echt hopeloos. Ik kan echt niet veel posten tot en met donderdag trouwens. Het is allemaal zo veel leren en ik ga langzaam dood.

Maar vandaag heb ik wΓ©l een outfit voor jullie. Deze droeg ik eergisteren. Ik wist niet wat ik aan moest doen, dus begon ik met kniekousen. Ik weet niet, ik wilde gewoon kniekousen aan. En vanuit dat punt is deze outfit gekomen. Ik vond hem eerst te grijs, vandaar dat ik een blouse om mijn middel had geknoopt. Ook een leuke trend trouwens en het geeft het net wat meer kleur.

Shirt: Vogue
Rokje: H&M
Blouse: Only
Ketting: Dagboek
Oorbellen: H&M
Kneesocks: H&M
Schoenen: Converse

Ik hou heel veel van jullie, maar jammer genoeg ben ik er deze week dus heel weinig. Sorry!! Ik hoop dat jullie de outfit wel leuk vonden, laat het me weten in de comments! πŸ™‚

Love, Christa

4 thoughts on “MORE ISSUES THAN VOGUE”

Leave a Reply

