FOLLOW RIVERS

Hey,

Op dit moment zou ik moeten strijden voor mijn proefwerkweek maar mijn motivatie is al maanden weg. Oh, dit is best wel erg. Maar het is niet dat ik niks heb gedaan vandaag. Ik bedoel, ik ben weer op schema met wiskundeΒ  en heb wat gedaan aan scheikunde en daarna ging ik naar de kermis. Maar ik heb er vertrouwen in. Het gaat me lukken, ik voel het.

Ik dacht, het is wel leuk om weer een keer een liedje up te loaden. Die zin klopt niet, maar ik ga er helemaal niks aan veranderen. Deze keer Follow Rivers van Lykke li. Er zit een stukje aan het eind van de video waar ik een stuk erbij improviseer, maar ik vond het gewoon te kort. Oh, en het is zwart-wit omdat ik rood werd van het improviseren lol.

Het zou leuk zijn als je de video liket (hoe schrijf je dat?) en op mij abonneert. Veel kijkplezier en veel liefde.

Love, Christa

6 thoughts on “FOLLOW RIVERS”

  1. Zo herkenbaar dat je motivatie op eens weg is. Dat is echt erg vervelend. Dat gevoel aan het eind van de dag dat je gewoon niks gedaan heb terwijl je een zieke planning had gemaakt. Bah ik ben blij als het zomervakantie is!!

    1. Jaa, precies! dit is echt een van mijn vele problemen. Ik verlang echt met heel mijn hart naar de vakantie, maar nu nog heel even doorzetten!!

Leave a Reply

