Kleine ik

Hey,,

het is zo druk op dit moment. Nou op zich eigenlijk ook weer helemaal niet, want ik heb geen toetsen, maar volgende week is het toetsweek en dan dus wel. Raar dat het jaar bijna voorbij is. Ik word er bijna emotioneel van, haha.

Voor een project van school zag ik wat kinderfoto’s van toen ik een jaar of drie/vier was. Deze foto’s maken me echt heel erg blij. Ik was geloof ik ook een heel gelukkig kind. Ik ben nog steeds een blij kind. Het is grappig dat ik bij sommige foto’s dingen herinner en dat ik zo vaak blij was met kleine leuke dingen.

DSCN1911_edited
Ik had echt een hipster tuinbroek ding.
DSCN1910_edited
Dit jurkje maakt me blij
DSCN1914_edited
MATTHIJS
DSCN1917_edited
Mijn liefde voor eten is nooit weggegaan, whahah.
DSCN1920_edited
Deze maakt me zo blij hahaha
DSCN1924_edited
Op mijn verjaardag. Ik hou van mijn blijheid.
DSCN1929_edited
IN DE DIERENTUIN
DSCN1931_edited
Ik hou van kermis.

DSCN1932_edited

Love, Christa

One thought on “Kleine ik”

Leave a Reply

