VOOR ONDER DE DOUCHE

Hey,

Omygod. Het was vandaag zo warm. Zooo warm. Maar wel een leuke dag. Ik ging weer naar de kermis (het was vandaag eurodag) en toen ben ik eindelijk in de XXL geweest, een attractie die op 3 manieren draait en 40 meter omhoog gaat, geweldig. Ik dacht eerlijk gezegd dat ik hoogtevrees had, maar dit viel heel erg mee. Ik vond de stad wel mooi, op de kop, op 40 meter hoogte. Ik ben raar.

Maar goed, ik wilde het vandaag hebben over de producten die ik gebruik onder de douche, en dus aanraad. Ik douche elke dag. Soms wel twee keer. Ik hou gewoon van douchen. Ik word er schoon van en onze douche is heel erg groot en warm en fijn.

DSCN1876_editedd

Mijn doucheproducten:

1. andrélon verassend volume – shampoo + conditioner

Ik was mijn haar best vaak. Als ik het een dag niet heb gewassen, gebruik ik deze. Ze geven je haar echt volume, mijn haar wordt er dik van. Het ruikt ook heel erg lekker en van de conditioner wordt je haar nog zachter en dikker. Alleen als je ze te vaak gebruikt, wordt je haar heel erg raar, bij mij dan.

DSCN1877_edited DSCN1878_edited

2. Schwarzkopf – elke dag shampoo

Soms sport ik twee dagen achter elkaar, of doe ik iets anders waarbij ik mijn haar twee dagen achter elkaar moet wassen. Dan gebruik ik deze shampoo. Deze hebben we al zolang als ik me kan herinneren. Hij is op zich heel fijn, gewoon voor een lichte shampoo en hij ruikt ook lekker. Minder lekker als die van andrélon weliswaar, maar wel gewoon lekker. Hij zorgt er wel voor dat je minder klitten hebt, en dat is altijd fijn.

DSCN1879_edited

3. Hema – Caring Black Orchid Foaming Showergel

Het leuke aan deze douchegel, is dat hij schuimt, wat je waarschijnlijk al aan de titel las. Hij ruikt ook heel erg lekker en is heel erg zacht. Deze gebruik ik echt haast elke dag, omdat hij zo lekker makkelijk is en lekker ruikt. DSCN1882_edited

4. FA – Fantasy Moments

Hier heb ik ook niet veel over te vertellen, behalve dat hij ook super lekker ruikt. Sorry trouwens dat ik hier geen andere foto van heb, maar ik was het vergeten. Als ik me was met deze douchegel, ruik ik het de hele dag nog, wat ik erg leuk vind omdat het zo lekker ruikt.

5. Lush – Rockstar

Deze geur is ook super zoet – geweldig. Hij is, zoals je ziet, steeds kleiner aan het worden, omdat ik hem de laatste tijd weer volop gebruik. Ik hou van zeepjes. En van lekker ruiken. Echt alle geuren die ik heb zijn gewoon mierzoet. Maar daar hou ik gewoon heel erg veel van. Wat een belachelijk slechte foto trouwens.

DSCN1884_edited

Nou, het is wel tijd voor mij om te slapen. Ik ben moe. Veel plezier met je leven, of waar je mee bezig bent.

Loveeeee, Christa

Wat gebruik jij het liefst onder de douche?

2 thoughts on “VOOR ONDER DE DOUCHE”

Leave a Reply

