Mijn Weheartit favorieten

Hey,

Ik ben zo iemand die wel de hele dag op Weheartit of tumblr kan zitten. Volgens mij geldt dit trouwens voor de meeste meisjes van mijn leeftijd, maar goed. Ik wil het vandaag over mijn weheartit favorieten hebben, gewoon omdat het kan. Ik ga alle foto’s laten zien die ik het leukste vind van alles wat ik heb “gehart”. Eigenlijk is tumblr wel leuker, maar ik vind dat toch iets anders dan Weheartit, ik bedoel weheartit is zeg maar alles vrolijk, en tumblr niet altijd. En idk, als ik alles laat zien wat ik het leukst vind aan mijn tumblr, dan wordt het een beetje een zielige post of niet idk. IK DOE GEWOON DIT OKE. Ik ben echt 24/7 in een ruzie met mezelf lol.

Mijn weheartit is trouwens chanelsfabulous, woah. Ik ga trouwens niet iets bij deze foto’s schrijven, want dan wordt het toch alleen maar bullshit. Ik laat ze gewoon zien. 🙂

df djif dkf dkiej dkj eijfie inh ji jieif kdifj large large p

Zelf word ik blij van dit artikel, omdat ik het allemaal leuk vind.

heb jij ook weheartit?

Lots of loveeeeee, Christa

7 thoughts on “Mijn Weheartit favorieten”

Leave a Reply

