LOOKBOOK ZOMER INSPIRATIE

heeey,

Ik dacht, ik doe maar weer eens een inspiratie-post, en dit keer met lookbook. Ik heb een paar looks opgezocht die ik erg leuk vind voor deze zomer, omdat ik simpelweg van de zomer hou en van de kleding en eigenlijk alles. Hieronder zijn ze:

3787760_Senza_titolo-1

Ik weet niet wat het is, maar ik word gewoon blij van deze outfit. Deze is trouwens nog niet echt helemaal zomer, maar alsnog. Ik hou gewoon van die shorts en zo’n vintage tas en die hoed en wuaauuw.

3789349_IMG_8166

omg, ik heb al zooo lang zo’n denim jacket nodig. Bij urban outfitters hebben ze zulke leuke, maar wel duur, maar wel leuk. Ook zij heeft een hoed. Ik vind hoeden ineens leuk merk ik. Dit lijkt me gewoon een hele chille outfit voor op het strand en de avond… πŸ™‚

 

3789554_pagedfdfdfdfd

Volgens mij zijn we nu in het tijdperk gekomen waarin er bijna geen verschil meer is tussen sportkleding en normale kleding. Sommigen vinden dit vreselijk, ik vind het wel chill. En zo’n bril vind ik zoo vet. Oh, en haar haar is wauw.

3789776_1s

Deze jurk doet me een beetje denken aan een topje, wat ik ooit van een oud gehaakt tafelkleed heb gemaakt. Dit is zo leuk voor de zomer!! En al die mensen op Lookbook zijn zo fabulous allemaal. Echt, I can’t handle this.

3438903_moo

Wauw. Ik hou van deze look. Het is allemaal zo vrolijk en zomers. Zo’n kimono vind ik ook super mooi. Ik weet niet of het iets voor mij is, maar wel super mooi. En natuurlijk die bloemenkrans. Ik heb echt gemerkt dat ik veel van die dingen hou.

1257784_IMG_6527

Woah, een groot contrast vergeleken met de foto hierboven. Β Maar dit zou ik ook dragen. Soms vraag ik me af of ik sowieso wel een eigen stijl heb ofzo, maar ja dat maakt niet uit. Ik hou ervan dat ze bizar veel sieraden heeft gebruikt. En zo’n destroyed short wil ik zooo graag.

 

Nou, dit was mijn zomer inspiratie. Beetje jammer dat het weer nu niet echt meewerkt. Nog een dagje school en dan twee daagjes vrij! Wat wel chill was vandaag, is dat ik net te horen kreeg dat mijn tweede uur uitviel. Dus, nu zit ik lekker in de woonkamer met mijn lieve lieve laptop en mijn tuinbroekje een verhaaltje te typen voor jullie. Vanavond is trouwens schoolfeest en daar heb ik ook veel zin in. πŸ™‚

stay fabulous.

Love, Christa

3 thoughts on “LOOKBOOK ZOMER INSPIRATIE”

  1. IK WIL DIE ZONNEBRIL (OUTFIT 2) AFSJDNFKS !! WEET JIJ WAAR IK EM KAN KOPEN?? leuke post, word altijd blij als je weer een nieuw artikel heb xx

Leave a Reply

