MIJN VOGUE SHIRT

Ik weet dat ik al eerder iets over vogue heb geschreven, maar mijn liefde is gewoon te groot. Dat artikel staat trouwens hier. Dit shirt had ik al eerder voorbij zien komen bij andere bloggers en ik had in mijzelf al besloten dat ik dit shirt sowieso ging kopen. Dus zaterdag was de dag. Ik kwam terug op het station van een middagje oude mensen duwen in hun rolstoel (don’t ask me why), en toen was ik dus op het station. Het station bij ons is trouwens voor een deel verbouwd, het is echt super mooi geworden. Maar anyways, ik ging dus een winkel in, voor tijdschriften enzo, de ako. En daar kocht ik de Vogue met het shirt. Zo, dat was mijn spannende verhaal achter het kopen van dit shirt.

Het was natuurlijk wel even hopen dat het shirt goed zou zitten, maar ik ben erg blij met het resultaat. Hij zit lekker wijd. Ik hou van wijd. Ik hou ook van het lettertype van de vogue. Eigenlijk hou ik van alles van de vogue. En dit shirt. Dit zijn de foto’s van het shirt:

DSCN1826_edited DSCN1821_edited DSCN1805_edited DSCN1811_edited

Love, Christaa

 

6 thoughts on “MIJN VOGUE SHIRT”

Leave a Reply

