5 happy things #2

hee,

Waarschijnlijk zit ik nu in Trier, maar ik schrijf deze post nu alvast, nu ik nog thuis ben. Weer een 5 happy things voor jullie. Ik word hier altijd zo blij van! Dus daarom.

1. Trier

Het hele jaar waren we hier al mee bezig. En ik heb er nu ook wel echt zin in. We gaan naar Duitsland, Trier om precies te zijn. Met de klas gaan we een nacht slapen in een jeugdherberg en allemaal oude romeinse dingen bekijken, want Trier was namelijk een van de grootste Romeinse steden boven de Alpen. Of het was de grootste, dat weet ik niet meer precies. Maar goed, we gaan zwemmen, shoppen, Romeinse dingen bekijken, soort van slapen en ik heb er gewoon super veel zin in, want ik heb een topklas!

2. Afdansen

Haha, het is nu al een beetje lang geleden, maar ik had er nog niks over verteld. Ik had dus afdansen zondag. Het was echt heel erg leuk. Ik heb ook goede cijfers gekregen. Ik moest dus afdansen met Floris (sorry dat je weer op mijn blog staat whaha). En we waren een beetje raar aan het doen ofzo, oh, ja we deden een foto na. En daar werd een foto van gemaakt en die is dus echt geniaal geworden.

DSCN1801_edited

10302118_767013446650633_6332423992498800601_n

3. Zomer

Eindelijk is het zover, zomer in Nederland. Hier heb ik lang op gewacht. Dinsdag was het echt super mega warm, dus toen gingen we in de IJssel zwemmen, wat trouwens super leuk was, maar wel heel koud. Wow, ik gebruik gek veel komma’s. Niet goed. Ik ken die regels gewoon niet zo goed. Maar ja, het was dus erg leuk. Er lagen wel veel stenen enzo, maar het was het waard. DSCN1797_edited

4. Be my forever – Christina Perri ft Ed sheeran

Ik weet niet wat het is met Ed Sheeran, maar hij kwam ook al in mijn vorige 5 happy things voor, terwijl ik niet eens zo gek veel naar hem luister. Het is gewoon telkens als ik dit artikel maak, dat ik naar Ed luister. Dit liedje is trouwens van Christina Perri. Ik luister nu haar hele nieuwe album, wat erg leuk is. Ik word helemaal blij van dit liedje, wauw.

5. Husky honden

Ongeveer 3 jaar geleden waren we in Engeland. Daar zagen we een heleboel leuke dingen, ik hou sowieso enorm veel van dat land (vooral London). Maar goed, ik zag dus zo’n hond, een Husky hond. En het was de liefste hond die ik ooit heb gezien. En de mooiste. Ik heb me gewoon voorgenomen dat als ik ooit een hond neem, ik deze neem. Zo’n schattig wolvenhondje is toch onweerstaanbaar!?
hond

hond2

hond3

hond4

 

Zo, dat zit er weer op. Veel plezier met jullie leven enzo!!! Ik hou van jullie en doeoeoeooeeoi.

Love, Christa

2 thoughts on “5 happy things #2”

Leave a Reply

