THE ZEBRA DRESS

hey,

Wow, het is zulk lekker weer! Ik zit lekker buiten met mijn laptop, in de schaduw, dat wel. Volgens mij is zon niet goed voor een laptop. Het is een leuke zondag. Vanochtend ging ik met mijn vader hardlopen, en dat was heel erg zwaar. Nu vooral even chillen. Vanavond afdansen voor stijldansen en daarna ben ik er eindelijk vanaf.

Ik had mijn jurk al een paar dagen binnen en het leek me wel leuk om hem nu aan jullie te showen, aangezien ik hem vanavond ook aandoe, leek me wel toepasselijk. Volgens mij heb ik de jurk per ongeluk in M besteld, of expres omdat ik bang was dat hij niet zou passen. Nou, hij past wel. Hij is zelfs een beetje te groot. Vandaar dat ik er liever een riempje omheen doe, anders voel ik me dik. Ik heb de foto’s gemaakt bij de IJssel, zo’n mooie plek. Vandaar zijn de foto’s ook zo mooi geworden. Mijn haar lijkt oranje, en eerlijk gezegd bevalt dat me wel.

DSCN1796_edited

DSCN1762

DSCN1759DSCN1786

DSCN1760Love, Christa

3 thoughts on “THE ZEBRA DRESS”

Leave a Reply

