Another Blogging Tag

Hee,

Vandaag weer een tag voor jullie! Deze heb ik vaak voorbij zien komen en de vragen spraken me wel aan, dus ja, daarom heb ik hem gedaan.

Wat zou je aan je eigen blog verbeteren en wat zou je zeker zo houden?

Nou, er zijn een heleboel dingen die ik wil verbeteren, vooral in het ontwerp van mijn blog. Zo wil ik een nieuw logo en sowieso een nieuwe lay-out zou erg leuk zijn. Ook denk ik erover om misschien het in Nederlands en Engels te doen, alleen ik denk dat dit me enorm veel tijd gaat kosten, maar ik heb het wel vaak bij andere blogs gezien en het leek me wel handig. Dingen die ik wil houden zijn, ja, dat ik het schrijf ofzo!? In ieder geval dat ik vrij ben om te kiezen en te schrijven wat ik wil.

DSCN1175

Doe je alles voor je blog alleen?

Vrijwel alles ja. Behalve sommige filmpjes. Die filmt en bewerkt Henna dan. Voor de rest vind ik het juist wel fijn dat ik het zelf kan doen. Op school heb je al vaak genoeg dingen waarbij je samen moet werken, en ik ben daar gewoon niet zo goed in. Ik wil alles altijd op mijn manier (slechte eigenschap).

Welk cijfer zou je je blog geven?

Ik denk dat ik mijn blog een 7 geef. Een redelijk neutraal cijfer. Ik vind mijn blog wel goed hoor, maar niet fantastisch. Er kunnen nog een heleboel dingen verbeterd worden en ik denk eerlijk gezegd dat ik mezelf nooit een 9 ga geven, want er zijn altijd dingen te verbeteren.

Verdien je geld met bloggen?

Nee, al zou het super vet zijn, met iets wat je leuk vind geld verdienen. Misschien in de toekomst nog, ik ga er voor strijden.

Wat vind je een nadeel van bloggen, als je iets zou moeten kiezen? Of: heb je wel iets minder leuks meegemaakt door je blog?

Het geeft ook wel stress. Ik wil eigenlijk minimaal elke twee dagen iets bloggen, en zoals je ziet, is dat deze keer weer niet gelukt. Maar aan de andere kant, als het er dan eenmaal opstaat, voel ik me voldaan. Ook is het internet een goede plek om elkaar lekker anoniem af te kraken. Bij mij is dit gelukkig niet vaak gebeurd, maar ik ben ook niet echt bekend ofzo. Op youtube haat ik de dislike button. Ik vind het gewoon laf als je hierop drukt, sorry.

DSCN0965

Waardoor blijf je hangen op een blog en wanneer klik je weg?

De lay out. Eigenlijk klik ik sowieso gelijk weg als het er niet “verzorgd” of overzichtelijk uitziet. Daarom wil ik mijn lay out ook anders. Ik ben er gewoon een beetje klaar mee. Ook vind ik leuk als een blogger zijn eigen manier van schrijven heeft en lekker persoonlijk is. Het moet niet lijken alsof een bedrijf aan het praten is, maar ik wil gewoon de persoon zelf horen  lezen.

Heb je mensen leren kennen door het bloggen zo ja, wie bijvoorbeeld?

Ik heb nog niet echt mensen “gemeet” ofzo, maar er zijn wel een paar mensen op bijvoorbeeld youtube waarmee ik praat via internet. Het lijkt me trouwens wel heel leuk om mensen te meeten.

Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt op je blog?

Ik vind dit het leukste gedeelte van iemands blog, je leert iemand echt kennen. Vooral als mensen foto’s van hun leven laten zien, vind ik erg leuk om naar te kijken.  Ik zelf praat vrij makkelijk en vind dit ook erg leuk. Ik let er wel op niet te veel info te geven, zoals waar ik woon enzo. Het mag dan voor mij wel voelen alsof ik met vrienden praat, er kunnen een miljoen enge mannetjes op het internet gluren.

DSCN0384

Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog zich dan ontwikkelen, volgens jou? Wanneer zou je stoppen?

Op dit moment zou ik wel de rest van mijn leven door willen gaan met bloggen. Ik vind het gewoon echt iets voor mij, ik word er blij van. Ik zou willen dat mijn blog zou ontwikkelen tot iets groots. Dat wil denk ik wel iedereen. Ik zal denk ik stoppen als ik er geen tijd meer voor heb, en dan toch al bij de Vogue of een ander modeblad werk. lol. En als ik nog blog, en ik word ouder denk ik dat mijn onderwerpen wel iets anders worden dan nu. Ik kan niet voor eeuwig in mijn outfits of today blijven hangen…

Zou je je blog inruilen voor 50.000 euro?

Jaaa, maar dan zou ik zeg maar een nieuwe blog maken en dan op deze blog zetten dat ze op die andere blog moeten kijken. Dat is toch super slim! En dan heb ik ook nog eens heel veel geld.

Welke dingen gebruik jij om te bloggen?

Mijn laptop of gewoon een computer en dan schrijf ik posts via wordpress. Ik heb een nikon coolpix p520 voor de foto’s en verder, jaaa. Mijn hersenen ofzo? Dat is alles.

 

Zo. Dat waren alle vragen. Ik ga weer verder leren! Nog twee toetsen te gaan en ik heb weekend… Wish me luck.

Love, Christa

 

 

6 thoughts on “Another Blogging Tag”

Leave a Reply

