I don’t even know

Hey,

Oh mijn god het is zo druk. Ik kom er serieus altijd op het laatste moment achter dat ik toetsen heb ofzo. Dat is best kut. Maar goed, deze week heb ik elke dag een toets en volgende week is het oriëntatieweek. DAAR HEB IK ZOVEEL ZIN IN! Volgende week moeten we dus een meesterproef maken over iets met de Romeinen, en ik heb zo’n leuk iets wat ik ga doen! Mijn groepje en ik gaan een modeshow maken die geïnspireerd is op de Romeinen. Dat betekent dus drie dagen lang alleen maar leuke dingen doen! Ik heb er zoveel zin in. Net heb ik allemaal stoffen van oma gekregen en dingetjes om te gebruiken, super chillll! Volgende week gaan we ook naar Trier, een oude Romeinse stad in Duitsland. Daar blijven we 1 nacht en gaan we allemaal leuke dingen doen. Ook super veel zin in!

Zondag ga ik afdansen voor stijldansen. Ook allemaal heel leuk, want dan ben ik er klaar mee. Stijldansen is wel leuk hoor, maar het is w een boel opletten voor iets wat ik ook op YouTube had kunnen leren. Maar ik heb wel een heel leuke jurk besteld, bij h&m. Hij kwam laats al voor in mijn h&m wish list. Hier is hij.

hmprodCATN1BPS

Ik vind het zo leuk dat de zwart en witte strepen zo verschillend zitten enzo. Ik ben benieuwd of hij me leuk staat. Ik hoop het! Floris doet trouwens een rode stropdas om, en ik dan rood/roze lippenstift. Ik dans trouwens met Floris af. Alleen het is dus verplicht hakken te dragen of ballerina’s. Ugh. Ik dacht ik doe lekker all stars aan. Mag niet. Ik denk dat ik vrijdag hakken ga kopen. Maar ze mogen niet te hoog zijn, Floris is klein. Naja, even groot als ik.

Verder zit ik na te denken over een vlogcamera. Lijkt me handig voor als ik naar een stad ga ofzo. Veel compacter dan mijn eigen camera. Maar weet iemand welke camera ik moet kopen, of heb je zelf een fijne camera? Reageer Please. Ik zit trouwens nu in de auto en schrijf dit alvast. Vandaag voor Moederdag naar allebei mijn oma’s geweest. (En opa’s). Straks nog strijden voor mijn soort van proefwerkweek waar ik super gestrest van word. Ik ben blij als ik dit overleefd heb. Zoals je zag was dit best wel een ondoordachte post. Niet dat ik er vaak heel lang over na denk hoor. Maar goed, ik vond dit wel een keer leuk! Doordat het zo druk is, heb ik de vorige dagen weinig geblogd. Sorry!! Maar volgens mijn ouders is dit niet mijn prioriteit, wat ik soms wel vind. Maar zoals iedereen zegt, school gaat voor. Shit, ik ben bijna thuis. Ik ga strijden!!!

Love, Christa

6 thoughts on “I don’t even know”

Leave a Reply

