Music of the moment

Hee,

Ik ga het vandaag hebben over muziek. Ik ga jullie vertellen wat mijn favoriete muziek van dit moment is. Dit heb ik wel vaker gedaan, en het is gewoon heel leuk om te doen!

5sos {5 SECONDS OF SUMMER}

Voor als je hun nog niet kent (je mist wat), het is een boyband uit Australië en normaal ben ik niet zo van de boybands, maar van hun word ik echt blij. Ze hebben nog geen echt album uitgebracht, alleen EP’s. Luke is de knapste van de band, vind ik. Maar de rest is ook zeer, zeer cute. Misschien ken je ze wel van she looks so perfect.  Er zijn verschillende liedjes die ik leuk vind, maar op dit moment is try hard mijn favoriet. Unpredictable vind ik trouwens ook perfect. Je moet dit trouwens wel luisteren als je een beetje vrolijk bent, of wilt zijn, want het is wel gewoon Boyband muziek.

Mumford and Sons

Oke, dus vorige week heb ik dus de hele week naar country muziek geluisterd. Deze band maakt me gewoon zo vrolijk!! Ik ben erachter dat ze eigenlijk best veel liedjes hadden die ik al kende, maar altijd op de radio hoorde en nooit echt uit me zelf had geluisterd. Dit liedje, the cave, maakt me zo blij. Maar below my feet, lover of the light en little lion man zijn ook zo leuk.

Vance Joy – Riptide

Dit liedje kwam ik tegen in een outfitvideo van iemand op youtube. Ik vond het zo’n leuk liedje! Het maakt me echt blij. Het is heel zomers, zoals vrijwel alle liedjes die ik net genoemd heb. Vance Joy, eigenlijk is zijn naam James Keogh, is ook al Australisch. Ik hou van Australische muziek.

Hudson Taylor

Deze kwam ik ook tegen in mijn country-opwelling. Hun liedjes zijn gewoon zo mooi. Het zijn twee Ierse broers met de voornamen Harry en Alfie. Hun achternaam is dus Hudson-Taylor. Mijn favoriete liedjes zijn Care, Battles, Second best en Hideaway. Vooral die momenten wanneer ze samen zingen zijn echt kippenvel opwekkend.


50 Cent ft Justin Timberlake – Ayo Technology

Ik luister best wel vaak de radio op spotify, dat is dat spotify liedjes gaat uitzoeken die bij een liedje passen dat je selecteert. Deze kwam ik ook tegen, ik herkende hem van vroeger en heb hem daarna best vaak geluisterd. Het voelt altijd zo grappig als je oude muziek herkent van vroeger. Ik hou van Justin’s stem.


Cody Simpson – The acoustic sessions

Ik wist wel dat dit album bestond, maar heb er nooit echt aandacht aan besteed. Totdat Henna deze liedjes in mijn vorige video had gedaan. Ze maken me zo vrolijk. Ik hou sowieso vaker van de acoustische versies van liedjes, er zit vaak meer gevoel in. Voor als je het nog niet wist, Cody Simpson is een Australische zanger. Oh gosh weer Australisch. haha. Hij is leuk.

Nou, dit was mijn favoriete muziek van dit moment. Ik heb niet echt een vaste smaak, daar ben je vast wel achter gekomen, als je mijn vorige posts over dit onderwerp hebt gelezen.

Love, Christaaaa

5 thoughts on “Music of the moment”

  1. Omg ja, 5sos is geweldig, Luke & Calum zijn ‘t leukst (vind ik persoonlijk haha) !! En dat lied Riptide is echt leuk :).

    Kusjes, Mina ♥♥♥

Leave a Reply

