NEW IN

hee,

afgelopen dagen heb ik een paar kleine dingetjes gekocht, waarvan ik het wel leuk vind om die te delen met jullie!

BeYu Eyebrow Definer 6 – Douglas

Ik zag al best wel lang dat best veel mensen hun wenkbrauwen bijwerkten enzoo, dus wilde ik dat ook. Ik ben op zich wel blij met de vorm van mijn wenkbrauwen, maar het laatste stukje is haast niet te zien doorΒ de lichte haartjes. Daarvoor is dit potlood echt super handig!

Aan de ene kant van dit potlood zit een potlood, logisch. En aan de andere kant een borsteltje, waarmee je de wenkbrauwhaartjes in de goede vorm kan borstelen, super handig!! Ik kan het resultaat zelf goed zien, en ben er blij mee! Ik heb het gekocht bij de douglas voor ongeveer 10 euro, want ik had nog zo’n giftcard :).

DSCN1571edited
DSCN1574_edited DSCN1577_edited

PicMonkey Collageo9ioj
voor en na. Sorry, mijn oog stond hier echt lelijk op.

Rimmel London – White hot love: Rita Ora

Gisteren ging ik naar de stad met de lieve Donika. Zij is een super grote fan van Rita Ora, en was ook super blij toen ze deze collectie zag whaha. Ik zag deze lijn van Rita Ora al voorbijkomen bij Vera Camilla en vond deze kleur erg mooi. Ik wilde al heel lang een wit lakje die goed dekte, en dat doet deze erg goed! Wat me ook opviel, is dat hij na 60 seconden echt al droog is, wat ook op het flesje staat. Super chill!! Ik vind de sticker die op het lakje staat er trouwens ook heel cool uitzien.
Normaal is dit lakje €3,99, maar nu was hij afgeprijsd naar €2,99! πŸ™‚
hoiDSCN1582_edited

Lush – Bath Ballistic: Sex Bomb

In Den Bosch gingen we ook nog naar Lush. Het was geweldig. Mijn vader koopt soms bruisballen bij Lush, en deze keer ook en mocht ik er ook een uitzoeken. Natuurlijk koos ik voor de roze. Maar er waren meerdere roze. Ik koos voor deze omdat ie zo lekker zoet rook en er zo mooi uitzag. Haha ik wist niet eens dat hij sex bomb heette. Ik moest er thuis wel een beetje om lachen.
Ik ben net in bad geweest en het was echt geweldig. Mijn hele bad kleurde roze, en het roosje kwam heel mooi boven het water te liggen. Ook rook het zooo lekker, echt een aanrader! Bruisen deed hij trouwens zeker. Het maakte zo’n leuk geluid toen hij in het water kwam, het leek wel of ie ontplofte! Deze was geloof ik iets van 5 euro bij Lush.

DSCN1599edirrrDSCN1604_edited

Ik ga denk ik niet een vlog posten van Den Bosch. Ik vind dat wat ik heb gefilmd echt stom whaha. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden!

Love, Christa

6 thoughts on “NEW IN”

  1. God ik houd van Rita Ora en ik wil ook super graag zo’n lakje van haar ! Als je Rita Ora’s muziek stijl een beetje leuk vind is : I Will Never Let You Down een heel leuk lied van haar πŸ™‚ . Trouwens, je hebt de foto’s leuk bewerkt, of najah de lettertype’s zijn leuk bij de foto’s haha !

    Kusjes, Mina ❀

Leave a Reply

