OUTFIT//FLOWERS IN MY HAIR

hee,

Ik ging net hardlopen en het was een hel ik ging dood. Nee serieus, ik liep de eerste tien minuten geloof ik iets te hard, want toen ik heel even stopte omdat ik echt niet meer kon, ging mijn buik echt een aanslag voeren ofzo omg het was een hel.

Maar terug naar de titel. Ik heb weer een outfit voor jullie!! De outfit die ik gisteren aanhad vond ik heel erg leuk, hij is een beetje in de festivalstijl, behalve het rokje en de panty dan (maar het is nog te koud voor een kort broekje). Ik liep trouwens ook de hele dag met die bloemenkrans op mijn hoofd. Veel rare blikken gekregen. Veel arrogante blikken teruggegeven. Grapje, ik ben aardig hoor. Hier is mijn outfit!! Mijn haar zit trouwens een beetje verkeerd onder die krans, dus ja, was niet de bedoeling.

 

DSCN1526_edited DSCN1527_edited DSCN1531_editedDSCN1530_edited

DSCN1529_edited
Kunnen jullie mijn geweldige bloemenkrans mooi zien. En mijn hoofd was lelijk op deze foto whaha.

 

Schoenen: Sacha
Rokje: H&M
Top: Forever21
Jasje: Boohoo.com
Bloemenkrans: zelfgemaakt

 

Love, Christa

17 thoughts on “OUTFIT//FLOWERS IN MY HAIR”

  1. Wat een superleuke outfit! Die bloemen in je haar staan je zo tof! En ik vind je schoenen ook heel leuk! Echt een leuke outfit!

    xxx

  2. Staat vet schattig in combinatie met zo’n stoer leren jack. Ik zou de krans alleen heel boho op m’n voorhoofd dragen, denk ik!

  3. Wauw Christa, je hebt echt zo een mooie stijl en kleren ! Ik ging zonet de stad in en toen zag ik echt precies dezelfde (super pwitty) schoenen die je hier aan hebt bij de Bershka (β™‘Λ˜α΄—Λ˜β™‘) .

    Kusjes, Mina β™₯

Leave a Reply

