MIJN NIEUWE LIEFDE

heee,

Ik ging vandaag naar Den Bosch en het was heel erg leuk! Je hebt daar echt veel leuke winkels. En mij in de combinatie met winkels is niet heel goed behalve voor de economie dan, ofzoiets. Dus ik heb (natuurlijk) weer wat gekocht. Het is zo leukkk. Ik laat nu alleen mijn schoenen zien, en een paar foto’s, want de rest van wat ik heb gekocht komt nog in een video.

Ze hebben echt een enorme hak, geweldig. Sommigen van jullie gaan deze schoenen echt ongelooflijk lomp en lelijk vinden, maar ze zijn zooo cool. Ik laat de foto wel gewoon zien, want ja ik kan niet zo veel meer vertellen. Het is wel heel donker hier binnen, dus je ziet het niet zo goed. De tweede foto is geloof ik genomen in Den Bosch ergens ofzoo. Maar ja, binnenkort komt nog een hele video online, en daar zie je de schoenen beter!

ohoih_edited DSCN1516

Dit zijn ze dus, mijn baby’s. Het zijn eigenlijk een soort van all stars, maar dan op een enorme hak en goedkoper. Ze zitten echt super fijn, doordat het verschil tussen de hoogte van je teen en je hak niet zo groot is. Verder zijn ze heel erg makkelijk te combineren dus dat is ook erg leuk. Ik ben er echt super blij mee!! Ik zocht al best lang naar dit soort schoenen dus yaayya.

Ik heb nog meer foto’s gemaakt in Den Bosch, en het leek me wel leuk om die te showen. Dus, bij deze:

DSCN1504
Den Bosch staat erg bekend om de Bossche bol, die ik niet heb gegeten. Het is een bol slagroom met een dun laagje chocolade eromheen.
DSCN1505
Dit is een bossche bol.

 

DSCN1507

DSCN1508
Dit is wat ik had, appeltaart met slagroom. πŸ™‚

 

 

DSCN1511

 

DSCN1517
IK ZAG ECHT LETTERLIJK OVERAL EENHOORNS HET WAS GEWELDIG

 

DSCN1533
mijn geweldige lunch πŸ™‚

 

DSCN1535
Meer van mijn geweldige lunch

 

 

 

DSCN1552
mega hipster common white girl foto
DSCN1554
S T A R B U C K S

Ik heb hier weinig aan toe te voegen, dus tot morgen!!

Love, Christa

psss. Ik blog nu al iets van veel dagen elke dag!!

5 thoughts on “MIJN NIEUWE LIEFDE”

  1. Wauw die schoenen zijn echt mooi , en G-O-D wat heb jij lekker gegeten . Je blog wordt met de dag mee leuker (β™‘Λ˜α΄—Λ˜β™‘).

    Kusjes, Mina.

Leave a Reply

