OUTFIT // BREAKING FREE

DSCN1474ee DSCN1475 DSCN1480 DSCN1486 DSCN1492 DSCN1493 DSCN1494

Outfit//28/4/2014
Top: Brandy Melville
Short: Zelfgemaakt
Kniekousen: H&M
Schoenen: Converse All Stars
Ketting: Geen ideeeee
Horloge: Casio

hee,

Vandaag weer een outfit voor jullie! Ik vind de foto’s zoo mooi. Dat ligt vooral aan de locatie, het ziet er gewoon zo mooi uit! Het gras kwam tot mijn knieën en die werden dus helemaal nat, maar dat was het helemaal waard!  Vandaag was een hele chille dag. Gewoon een beetje op de blogs van anderen gekeken, iets wat ik als ik school heb niet zo vaak kan en daar genoot ik van. Ik hou van vakantie wauw. En vanmiddag ging ik naar een vriendin en toen hebben we 5 kilometer gelopen en gepraat en dat was ook heel erg leuk :).

Ik hou echt van deze outfit. Ik hou van mijn short, en dat truitje staat bovenaan mijn 3 favoriete truien lijstje. Ik zag iemand in de stad lopen met een short en dan een panty en van die kousen, en toen dacht ik heee: DAT MOET IK OOK AANDOEN. Dus de volgende dag had ik het aan. Zoals je ziet heb ik ook mijn horloge om. Het is erg fijn om een horloge te hebben dat het gewoon doet. Ja, ik heb meestal horloges om die het niet doen. Dan zeg ik wel tegen mensen dat tijd niet bestaat en dat klokken alleen maar bestaan, om er toch nog iets filosofisch van te maken. Maar eigenlijk is het gewoon kut om een horloge te hebben dat het niet doet. Dus eindelijk, een goed horloge! Ook heb ik een ketting om waarvan ik de hanger best wel cool vind. Het is geloof ik iets Keltisch. Ik dacht dat mijn vader het ooit uit Engeland had meegenomen. Oke, genoeg gepraat. Ik ga weer genieten van het internet.

Love, Christa

4 thoughts on “OUTFIT // BREAKING FREE”

Leave a Reply

