Watch the watch

hee,

Sorry dat zo lang niks van me heb laten horen! Ik had een erg drukke week, maar nu heb ik wel vakantie. Eindelijk. Er moeten nog een paar dingen op mijn lijstje afgewerkt worden, maar verder heb ik vrijwel geen plannen. Wel veel bloggen, dus deze vakantie gaan jullie wΓ©l veel van me horen. Ik hoop dat ik je hier blij mee maak, of ja, ja.

Dit horloge heb ik van mijn vader gekregen. Volgens mij heeft hij hem op straat gevonden en meegenomen, want hij dacht dat ik hem wel leuk zou vinden. En dat klopt. Het is een horloge van Casio, dus ik heb best wel geluk gehad. Aan de andere kant is het ook wel zielig voor degene die nu zijn horloge kwijt is, maar ik vind hem ook leuk. Op het eerste gezicht ziet hij er een beetje nerdy uit, maar als je het goed combineert, ziet het er erg vet uit. Het horloge is zilver met donkerrood. Het ziet er erg eighties uit, en daar houd ik eigenlijk wel van. Sommigen vinden dit horloge waarschijnlijk verschrikkelijk lelijk. Maar op de een of andere manier zit er veel schoonheid in lelijkheid.DSCN1465_edited

DSCN1456_edited

DSCN1457_edited
Het was vandaag ook Koningsdag! Wow het is zo’n raar woord, in mijn hoofd blijft het gewoon Koninginnedag. Maar goed, ik ging vandaag met Matthijs (mijn broertje) vanaf half 7 op de markt staan met een kleedje, ja het was vermoeiend. Maar we hebben 42 euro verdient, en het was wel heel leuk!

Wat hebben jullie gedaan op Koningsdag?

Love, Christa

 

One thought on “Watch the watch”

Leave a Reply

