How to look: Cute

 

Hey,

Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om het over ‘kledingstijlen’ te hebben en te laten zien hoe je zo’n look kunt creëren. Ik laat zelf een paar looks zien, vanuit mijn kledingkast en ik geef wat tips. Vandaag doe ik de meer wat schattigere look, mensen noemen het lolita, maar dat is meestal wat over de top schattig, dit is gewoon schattig, meisjesachtig en lief.

LolitaWE-281
dit is dus lolita

Als je een schattige look wilt, zijn roze en sowieso pastelkleuren een must. Maak veel gebruik van hartjes, strikjes en bloemetjes. Trouwens, je hoeft je look niet compleet schattig te maken! Ik hou er altijd heel erg van om juist er iets heel stoers bij te doen, waardoor het wat meer in balans komt. Maar soms ook niet hoor.
Qua kledingstukken zijn rokjes en jurkjes altijd goed. Ook dingen met kant kun je goed gebruiken.

Mijn outfits:

Ik laat nu drie outfits zien die ik extra schattig heb gemaakt. Dit is trouwens gewoon een beetje mijn stijl. Sommige dingen zijn nou niet super schattig, maar die heb ik er wel tussen gedaan omdat ik ze gewoon leuk vond.

Outfit 1:
DSCN1385

 

DSCN1387DSCN1390

Ik heb in deze outfit roze met groene accenten gecombineerd. Doordat er al roze in mijn bloemenkrans zat, paste de roze ketting en het strikje er heel goed bij. De schoenen hebben ook een lichtgroene kleur, wat het weer extra schattig maakt.

Outfit 2:

PicMonkey Collage 22
DSCN1396

DSCN1394

Deze outfit is wat minder zomers, buiten het feit dat ik geen panty aanhad. Ik kon hem gewoon niet vinden! Ik heb een donut in mijn haar, want ik vind dat altijd vrouwelijk staan. Daaronder heb ik een grote strik in mijn haar vastgemaakt, want dat is leuk. En ik heb weer een ketting om. Het gaat er bij deze ‘stijl’ om dat je het klein houdt. Ik weet niet echt of je het allemaal schattig kunt noemen. Het is ook best wel kakkerig (sorry). Wow ik praat echt poep.

Outfit 3:

DSCN1403

DSCN1414DSCN1415

Deze outfit is wat simpeler, maar er zitten nog steeds wat schattiger details in. Je ziet waarschijnlijk die grote strik in mijn haar wel. Die maakt de outfit wat schattiger. Daarom had ik trouwens ook dat roze vestje aangetrokken. Het is meer een outfit voor als je er wel schattig uit wilt zien, maar niet te. Zeker zonder het vestje. Maar ik vind het wel een leuke outfit. Trouwens, dat topje dat ik aanheb, is een soort tafelkleed geweest, wat mijn overgroot oma heeft gemaakt. Best bijzonder.

Ik hoop dat jullie deze post leuk vonden, want ik vond het erg leuk om te maken. Ik heb mijn kamer trouwens eindelijk opgeruimd en het is geweldig. Tot de volgende keer!!

Love, Christa

6 thoughts on “How to look: Cute”

  1. Hele leuke outfits, ik zelf vind de eerste en de laatste het leukst! En de bloemenkrans bij outfit 1 is echt super cute en mooi (♡˘ᴗ˘♡) !

    XOXO (♡˘ᴗ˘♡)

Leave a Reply

