{ SPRING }

heeey,

het is mooi weer en ik ben vrij! Goede combinatie. Vandaag ging ik met Henna filmen voor een spring lookbook, die heel snel online gaat komen. De outfits zijn zoo leuk, al zeg ik het zelf. Nah, natuurlijk zeg ik het zelf, anders had ik het niet aangedaan. Maar ja, ik had ook wat foto’s gemaakt van de lente en de bloemetjes en de bijtjes en de vogeltjes. Dit seizoen maakt me zo blij!!

DSCN1327 DSCN1332   DSCN1338 DSCN1339 DSCN1340 DSCN1353 DSCN1361 DSCN1362 DSCN1367 DSCN1379 DSCN1384

Love, Christa

Leave a Reply

