V O G U E

Hey,

Vandaag hadden we handvaardigheid en we hebben een nieuwe opdracht gekregen: iets met hout maken, een segment ofzo. Maar daar gaat het niet echt om. Het gaat erom dat ik een baljurk ga maken met allemaal plaatjes hout enzo, moeilijk uit te leggen. Wow ik praat echt poep. Maar anyways, we moesten een collage maken en ik zocht dus plaatjes van jurken, en toen zocht ik op vogue editorial, nou het stond gewoon in die zoekbalk, en toen kwam ik erop. En daar zie je dus de meest mooie plaatjes ooit. Het is gewoon kunst.
alee_08sept_iv2

dofj

EWYTuO1AJik

img01

italian-vogue-editorial-01[1]

jijij

naamloos

Szostak-Spring-Fashion-Editorial-2491-2569

Ik hou van vogue. Ik weet niet wat het is, maar ik vind vogue gewoon echt supercool. Vogue is de top voor mij. Ik wil er later ook werken, haha ik weet dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken, maar het is een droom. Volgens mij komt het ook door America’s next topmodel, daar is de prijs geloof ik altijd iets met Vogue, en daarom is het in mijn hoofd gewoon de hemel. Het is het mooiste blad van de wereld.
Laatst heb ik hem weer gekocht en ik heb besloten om een abonnement te nemen, ik vind het gewoon zo leuk om te lezen! Dat is geloof ik 25 euro voor een halfjaar abonnement, en dan krijg ik ook nog een trui erbij!!

DSCN1311

Ik heb een soort van vakantie en het voelt geweldig, dus ik ga er lekker van genieten. Ik ga lekker veel eten straks en ik heb er veel zin in. Fijn pasen!!!

Love, Christa

Leave a Reply

