5 happy things #1

Ik blog nu iets meer dan een jaar. Wel op verschillende blogs, maar alsnog, iets meer dan een jaar. En telkens zat er in de naam van mijn blog iets met ‘happy’ erin. Vandaar dat ik al sinds het begin soms blog over 5 happy things. Dit zijn gewoon random dingen die ik heel erg leuk vind op dit moment en me ‘happy’ maken. Dit is de eerste post op deze blog en er komen er nog meer! πŸ™‚

5 Happy Things

1. Ed Sheeran – Sing

Ed Sheeran maakt geloof ik een nieuw album en dit is een nummer ervan. Ik word er zo blij van! Normaal zingt Ed wat kleiner en zachter, maar nu zit er een uptempo in en is het ook veel vrolijker. Dit is het nummer:

2. spijkerjasjes

Ik wil alweer iets nieuws. De ldj, oftewel de little denim jacket, is nu helemaal in en ik wil het gewoon hebben. Ik bedoel, weet je hoe leuk een spijkerjasje te combineren is!? Nog even sparen en ik kan weer iets nieuws kopen, ik kan niet wachten!
large

3. Pitabroodjes met mozzarella en tomaat

Ik kwam vanmiddag thuis, het was iets van half 3, en ik had ongelofelijk veel honger. Dus ik dacht, weet je, ik ga een keer iets nieuws verzinnen. Toen heb ik twee pitabroodjes gepakt, er mozzarella en tomaat op gedaan, en het in het tosti-ijzer gedaan. Het was een van de lekkerste dingen die ik ooit had gegeten. Oke ik overdrijf, maar het was zeker voor herhaling vatbaar. Oh, ik had er trouwens ook nog pesto op gedaan, toen ze uit het tosti-ijzer kwamen dan, ik wist niet wat er zou gebeuren als ik het er al voor dat ze erin zaten op deed. Ik heb helaas geen foto, ik had honger.

4. Douglas Booth

Deze man maakt mij gewoon altijd blij. Je kent hem vast wel uit de film LOL, met Miley Cyrus met lang haar. Geweldige film. Maar nu speelt hij dus weer in de film Noah, dit keer Douglas met lang haar. Ik moet eigenlijk die film kijken, want hij zit erin en het zal vast wel een goede film zijn, want er hangen posters op elk bushokje waar ik langs fiets.

douglasss

5.Β Er is kermis!

Sommige mensen haten het, anderen houden ervan. De kermis. Nou, hij is er weer, 5 minuten fietsen vanaf mijn huis. Het is niet de grote kermis, zoals die in de zomer, maar deze is ook best wel leuk hoor. Eigenlijk is er maar een reden waarom ik erheen ga, en dat is de breakdance, eigenlijk heet hij nu de streetdance, maar misschien weet je wat ik bedoel. Dat is zo’n ding dat op drie verschillende manieren rondjes draait en ik vind het geweldig. Als ik erin zit, ben ik gewoon de gelukkigste persoon op aarde. Maar ik moet minder geld gaan uitgeven aan dit soort dingen want na 3 minuten is mijn geluk weg en mijn 2 euro 50 ook.

Dit soort posts zijn echt leuk om te maken! Ik hou van jullie πŸ™‚

Love, Christa

5 thoughts on “5 happy things #1”

  1. wat mij blij maakt:
    – je blogposts
    – 5sos
    – artic monkeys
    – een zonnige dag waarbij ik mijn shorts & jurkjes kan dragen op school
    – een geslaagd shopdagje
    & – een frans onbijt op een zonnige zondag!

    Wat maak je toch altijd zulk leuke blogposts Christa !
    kusjes, Mina.

  2. Jaaaa, sing is zoooo leeeeuuuuk!!! Ik luiste het echt non-stop sinds hij uit is! Oh , en god, wat hou ik van Douglas, ik ben zondag trouwens naar Noah geweest, hij was echt heel goed, maar hij duurde een beetje lang.. Maar je moet hem wel kijken want hij is echt heel gaaf en douglas, logan en emma zijn hahsjdjahskshshlagddjjd. Oh, en Russel Crowe is ook hele goede goede acteur. Heeuuuuujjjj

Leave a Reply

