This is what makes us girls

DSCN1255_edited DSCN1261 DSCN1265 DSCN1266 DSCN1267_edited DSCN1290

 

L A N A D E L R E Y

hallo lieve mensen,

Vandaag weer een outfit, met mijn groene crop top. Het grappige aan basic dingen is dat ik ze meestal veel leuker vindt dan ze op het eerste moment lijken. Met basic dingen kun je namelijk zoveel kanten op! Vandaag heb ik de crop top een beetje stoer gecombineerd met zwarte nagellak (volgens mij zie je dat niet op de foto’s), een zwarte ketting en een ear cuff. Verder heb ik mijn all stars weer aan, echt ik kan niet stoppen met ze aan te doen, want ze passen letterlijk overal bij! Ze zijn nu wel een beetje vies en iedereen zegt wel dat ze vies moeten worden, maar eerlijk gezegd vind ik het niet leuk. Mijn broertje maakte trouwens de foto’s, vandaar die laatste foto. Eerst zijn we serieus, maar later worden we altijd of geïrriteerd op elkaar, of we verzinnen rare dingen. Vandaag was het laatste het geval. Er zijn nog meer foto’s, maar die wil je echt niet zien, ik zit namelijk op de grond terwijl ik uit frustratie op de grond sla. Ook heb ik besloten dat ik beter op foto’s sta, als ik niet naar de camera kijk haha.

Het is trouwens zo’n chille week! Elke dag valt er sowieso één uur uit, als het er niet meer zijn en dat vind ik helemaal niet erg. Morgen weer eerste twee uur vrij, dus dat wordt uitslapen, of in ieder geval in mijn bed blijven liggen. Eigenlijk moet ik nu huiswerk maken, maar ik begrijp er zeer zeer weinig van dus dat wordt hem niet.

Broek: h&m
Crop top: forever21
Ketting: six
Schoenen: invito (converse all stars
Ear cuff: Amy

Love, Christa

5 thoughts on “This is what makes us girls”

Leave a Reply

