Breakfast Inspiration

hey,

Ik ben net gebeld dat ik de eerste drie uur vrij heb en dat is een zeer aangename verassing. haha, nee wauw. yess.

Het ontbijt is een belangrijke maaltijd, dus moet je eigenlijk elke dag ontbijten. Ik doe dit heel erg verschillend, ik bedoel, ik ontbijt wel elke dag, maar ik eet elke dag iets compleet anders. Dus ik ga een serie maken van alle ontbijtjes die ik op dat moment erg lekker vindt. Deze keer mijn ontbijt van zondag.

Dit ontbijt eet ik al best wel lang, maar het is zo lekker! Ik weet niet eens of het heel erg gezond is, maar vast gezonder dan brood met chocola.

 

DSCN1221DSCN1220DSCN1219

Eigenlijk is dit meer een lunch, maar ik eet zowat alles als ontbijt. De combinatie tussen mozzarella, tomaat en knäckebröd is zo verschrikkelijk lekker. Ik hou sowieso eigenlijk wel van alles wat met mozzarella te maken heeft. Het is ook super makkelijk te maken: gewoon die tomaat en mozzarella op een cracker gooien en dan wat basilicum er overheen!

Milkshake:

DSCN1218DSCN1215

Ik hou zoveel van milkshakes. Als ik ermee kon trouwen, dan had ik dat waarschijnlijk gedaan. Ik maak ze best vaak en deze is een van mijn favorieten, aardbei-banaan milkshake. Niet dat wij altijd verse aardbeien in huis hebben, een beetje onwaarschijnlijk rond deze tijd van het jaar. Nee, het is veel chiller om diepvriesfruit te kopen. Dan zit er ook niet echt een houdbaarheidsdatum aan! Ik doe gewoon wat aardbeien, een hele banaan en wat melk in een maatbeker, en dan mix ik het met de staafmixer. We hebben geen blender. Ik wil wel een blender.

Dit is dus mijn eerste ‘breakfast inspiration’, en er komen er nog meer, want ik hou van eten.

Love, Christa

Leave a Reply

