These shoes make me happy

Ik weet dat iedereen deze schoenen heeft en ik weet dat dit zo totaal niet origineel is. Maar ik heb witte all stars gekocht, en tot mijn verbazing ben ik er veel blijer mee dan ik had verwacht. Ik word letterlijk blij als ik naar mijn schoenen kijk. Ik weet niet wat het is, ze zitten gewoon heel erg lekker en het wit maakt het zo vrolijk. Ze zijn ook super makkelijk te combineren en ja gewoon, ze zijn heel erg leuk! Ze zijn zo lekker simpel, dat je ze overal bij kunt combineren. Ik raad iedereen aan om deze schoenen te kopen, echt waar.

DSCN1170

DSCN1173

DSCN1174

DSCN1182

DSCN1193

2 thoughts on “These shoes make me happy”

  1. god, ik wil ze ook. pech voor mij, momenteel spaar ik namelijk voor die Dr Martens ughhh. I can cry so hard right now, voor hoeveel heb je ze gekocht?

    kisses !

    1. aawh maar je weet het eh, dr Martens zijn het zeker waard! Voor 70 euro heb ik ze gekocht!

      xxxxx

Leave a Reply

