Muziek :)

Hey,

Sorry dat ik er lang niet ben geweest, maar ik ga deze week weer veel bloggen, hoop ik. Het is lente. Omg ik ben zo blij. Echt, toen ik net op de fiets zat, begon ik nog net niet keihard met mijn liedjes mee te zingen haaha. Trouwens, net was ik bijna aangereden door een bus, naja dat dacht de bus, ik had het al door dat hij mij niet zag, maar die buschauffeur deed een halte later, want ik fietste sneller dan de bus, helemaal de deur open en hij riep keihard: Sorry!!!! En ik riep heel hard: Maakt niet uit! Sorry ik ben gewoon heel blij.

Vandaag ga ik het hebben over de muziek die ik op dit moment graag luister. Ik moet zeggen dat het weer eens wat anders als normaal is, sinds de toetsweek was begonnen. Doordat ik toen haast elke dag tot half 1 opbleef om te leren, heb ik veel remixes en dat soort muziek geluisterd (ik ben geen professional op dit gebied), om wakker te blijven. Maar anyways, het is zulke leuke muziek! Ik luister het nu ook telkens op de fiets, en ik word er zo blij van wauw. Hier komt een van mijn favorieten om naar te luisteren, Dit is trouwens geen remix, dit is gewoon avicii. Heart upon my sleeve. Deze begint zo lief en leuk en het is gewoon zo’n fijn om op te leren haha.

 

Verder is er ook andere muziek die ik erg leuk vind op dit moment, er is zo’n kanaal op youtube en volgens mij is het ook gewoon radio, ik weet het niet precies allemaal. Maar het heet dus bcc radio 1 livelounge, en daar maken allemaal bekende artiesten covers van andere nummers en het is gewoon geweldig. Hier Artic Monkeys met Just hold on we’re going home wauw.

En er is meer. Can’t remember to forget you van Shakira en Rihanna luister ik de laatste tijd ook erg vaak. Ik weet niet wat het is. Maar ik hou gewoon zielsveel van Rihanna. Ik ben zeg maar met haar opgegroeid. Mijn vader en ik zijn echt enorme fans en we kennen zeg maar alle liedjes en ja, het is best wel apart. Maar we kregen vroeger cd’s van Rihanna dus vandaar. Het is geweldig. Daarom vind ik ook eigenlijk in dit liedje alleen Rihanna’s gedeelte echt leuk ahah.

Een liedje wat ik de vorige twee dagen vaak luisterde, is R U Crazy van Conor Maynard. Ik heb een zwak voor Conor Maynard, al moet ik zeggen dat ik toen ik dit liedje voor het eerst hoorde meer iets had van ieieehl. Maar nu kan ik niet stoppen met luisteren. Het is echt zo’n ja aidjiefji liedje.

Nu nog een rustig liedje, wauw je kunt wel zien dat ik een beetje in een bui zit met veel ander soort muziek, apart. Dit liedje is Budapest van George Ezra. Ik hoorde het bij stijldansen en ik werd helemaal vrolijk. Dus ik dacht die staat vast wel in de top 100, want bij stijldansen draaien ze alleen maar dat soort muziek, En ja hoor.

Nou, dat was het wel zo’n beetje. Ik kan nog wel eeuwen doorgaan, maar dat wordt een beetje saai. Ik vind dit soort artikelen echt leuk om te schrijven! Deze week komt er trouwens waarschijnlijk geen video. We moesten er voor Duits een maken en ik ben gisteren en vandaag de hele dag bezig geweest, dus het is er echt niet van gekomen.

Ik hou van jullie!!

Love, Christa

 

One thought on “Muziek :)”

Leave a Reply

