Hello

DSCN1018

 

DSCN1020

 

DSCN1002 DSCN1006 DSCN1011 DSCN1014 DSCN1016

DSCN1023

DSCN1024

Hey,

Ik zat om kwart voor zeven op de fiets naar huis van gitaarles en toen zag ik deze lucht. Ik most foto´s maken want wauw, het was zo mooi.
De toetsweek is voorbij jongens! Dit betekent dat ik eindelijk weer normaal kan ademen. Tot nu toe heb ik al een paar cijfers, maar het is denk ik niet zo interessant om die allemaal te gaan zeggen dus jaa. Verder zie je ook een foto van mijn hand, ik verveelde me hahah.
Ik kan nu eindelijk weer bloggen en het is geweldig. Mijn kamer is trouwens een grote troep, ik kan de vloer nauwelijks zien, dit gaat altijd fout bij toetsweken. Verder heb ik deze week overleeft op koekjes en ik voel me echt een olifant.
Elke seconde die je leeft ben je dichter bij je dood. Best raar.

Ach ja, genoeg gepraat voor vandaag,

Liefdeeee,

Christa

Leave a Reply

