Outfit ~ 12/04/14

Hey,

sorry dat jullie mij zo lang moesten missen, serieus dit is nog nooit gebeurd! Maar ik heb proefwerkweek en dat klinkt misschien als een slap excuus, maar als jij eenmaal weet hoe gestoord ik daarmee omga, snap je dat ik niet kan bloggen. Ik heb zeg maar elke dag om 11 uur mijn proefwerken. Als ik thuis ben begin ik gelijk met leren, maar het is meestal zo veel dat ik nog tot 12 uur ‘s nachts bezig ben. 12 UUR ‘S NACHTS. De volgende dag word ik weer om zeven uur wakker en dan begint het allemaal weer opnieuw. Daarom snap je misschien dat mijn hoofd ongeveer ontploft, aangezien mijn slaaptekort steeds erger wordt, vannacht om 1 uur ging ik slapen en ik werd om 7 uur wakker. Dus sorry als er spelfouten inzitten, maar ik kan niet zo logisch meer nadenken.

Het was zulk mooi weer! Ik werd er helemaal vrolijk van. Vandaar dat ik mijn broek eindelijk naar school aandeed, ohmy ik vond het zo eng. Maar ik deed het toch, en het voelde goed.

Nou eigenlijk eerst niet, want toen ik de deur al uit was, dacht ik: SHIT NEE IK DURF NIET HELP WE GAAN TERUG. Maar dat kon dus niet want het was tien voor 11, en ik had 11 uur mijn proefwerk. Dus ja, maar het was het waard hoor. Hij zat heel fijn en mijn jasje heb ik gewoon uitgedaan.

Ik ga weer verder met leren!!

Love, Christa

Broek: zelfgemaakt
Top: H&M
Jasje: boohoo.com
Ketting: H&M

DSCN0851DSCN0845

DSCN0832

DSCN0854

DSCN0833DSCN0837

DSCN0854

DSCN0855

One thought on “Outfit ~ 12/04/14”

Leave a Reply

