Want this// Heels Jeffrey Campbell

Het is nu alweer een jaar geleden, sinds ik verliefd ben geworden op deze schoenen/hakken. Ze zijn perfect. Ik weet dat als ik deze ooit aanheb, ik een reus ben, maar dat is het helemaal waard. Ook zou de pijn het helemaal waard zijn, ook al denk ik dat die wel meevalt, aangezien de prijs niet meevalt. Ze zouden letterlijk overal bij passen en ik zou ze ook heel vaak aandoen. Ze zouden bij een skaterskirt passen, bij skinny jeans, bij een jurkje en zelfs, als je heel graag zou willen, bij je onesie.

Ongeveer een jaar geleden kwam ik ze tegen op weheartit en ik wil ze al zo lang. Nu verwachten jullie misschien dat ik ze dan eindelijk ga kopen, maar nee, ZE ZIJN MINSTENS HONDERDNEGENTIG EURO! HONDERDNEGENTIG. Volgens mij heb ik nog nooit zoveel geld gehad. Even huilen dat ik nog heel lang kan wachten op deze schoenen, want ik zie het ook niet echt zitten om schoenen als verjaardagscadeau te vragen. Maar hopen kan altijd, toch? Als ik ze ooit koop, ben ik trouwens wel echt de ultieme hipster. Ach, I DON’T CARE. Nou ja, genoeg gepraat. Hier zijn ze dan, alle foto’s zijn van weheartit.

Love, Christa

thumbCAHNXI0Slarge55555993934444333222

8 thoughts on “Want this// Heels Jeffrey Campbell”

  1. Oh wauw, de laatste zijn echt pretty ! Ik ben helemaal verliefd op Dr Martens, ( de zwarte ) momenteel spaar ik daar ook voor *yay* .

    xxxxx

    1. Dr Martens zijn ook geweldig! Die heb ik, met bloemetjes dan. Maar het is het sparen zeker waard πŸ™‚

      1. Jaa, dat wel, maaarrrr die zwarte kun je met letterlijk ALLES combineren, das toch super!?

    1. Ja, dat wou ik ook zeggen! Normaal gesproken ben ik niet zo van het nep, maar heel veel fashionbloggers dragen die ook en die zijn prima! Ik vind ze verder ook fantastisch, alleen ben bang dat ik ze veel te snel weer zat ben..

Leave a Reply

