Six // nieuwe kettingen

 

Laatst ging ik dus naar Apeldoorn met Isis en ik heb daar niet alleen kleding gekocht…

Ik wilde namelijk al een tijdje nieuwe sieraden, met name kettingen. Ik hou namelijk van kettingen en ik vind het zo leuk dat een ketting je hele outfit kan veranderen.

We kwamen bij six en daar wilde ik een ketting kopen. Ik had al heel lang een ketting met zwarte ‘stenen’ in mijn hoofd, en die vond ik eindelijk! Ik vind de ketting heel erg leuk en hij valt ook op en dat is ook leuk. Ook maakt het je look erg classy.

DSCN0814DSCN0815

โ‚ฌ9,95

Maar toen was er dus zo’n actie, 3 voor de prijs van 2, en dan ben ik weer zo’n sukkel die dan koste wat kost 3 producten wil vinden. Dus heb ik ook nog oorbellen, maar daar gaat het nu niet om, en deze ketting hieronder. Ik vind het vogeltje zo lief en de ketting is zo mooi!

DSCN0813DSCN0812

โ‚ฌ5,95

Ik ga maar weer slapen zo, ik was vandaag ziek, en ik voel me nog steeds erg moe. Ugh. Ik hoop dat ik morgen naar school kan want ik haat dit!

Love, Christa

Leave a Reply

