Sweater Weather

DSCN0738
DSCN0747DSCN0736DSCN0767DSCN0740

Trui: Open32
Broek: Mango
Laarsjes: Van Haren

Ja, haast alles wat je nu ziet is nieuw. Ik ging gisteren met lieve Isis naar Apeldoorn en heb daar leuke dingen gekocht. Dit dus. De trui is eigenlijk maat L, maar ik hou gewoon niet van truien in maat S. Hier kan ik lekker in verdrinken en mezelf verstoppen, er was trouwens ook geen s meer, maar alsnog. Hij was eerst 90 euro, en toen nog maar 15. Op dat soort momenten hou ik van de wereld.
De broek heb ik van de Mango. Een destroyed jeans, geweldig. Er is wel een probleempje, als ik mijn linkerbeen buig, zie je mijn huid eruit puilen hahaha. Charmant. Dan maar niet buigen. De broek was 30 euro, dus dat valt nog mee. Trouwens, het leuke aan de trui, is dat er ook nog een klein lintje kant op zit, wat weer heel schattig is.

Vandaag kwam Henna langs, dus we gingen foto´s maken in het bos. Het was heel erg leuk! Alleen het was zo koud buiten dat ik nu nog steeds met thee zit en zo in bad ga. Maar ach, het was leuk. Ik had mijn nagels ook lekker zwart gelakt, want ik was even in tha mood. Ik vind zwarte nagels gewoon mooi. Maar vandaag was ik dus meer van de stoere outfits, en dit kan zo morgen weer veranderen. Ik ben gewoon een beetje raar.

IK GA IN BAD

Love, Christa

Leave a Reply

