Fancy pants

hey,

Drie dagen was ik bij mijn opa en oma, en ik maak altijd kleding met mijn oma, dat kan ze namelijk heel erg goed. Ik doe dit eigenlijk al een jaar of zeven, dus een naaimachine besturen gaat vrij makkelijk. 🙂
Mijn oma doet het al veertig jaar dus zij is gewoon the queen van de naaimachines.

Dit keer maakten we een heel leuk schattig jurkje en een broek. Een geweldige broek, het jurkje komt trouwens nog in een filmpje en ik ga het nu over mijn broek hebben. De stof is tricot, dat betekent dat het uitrekt. Hij is eigenlijk meer voor de zomer, maar met een legging eronder kan het prima, en bovendien zie je dat niet eens. De print vindt ik echt geweldig, een zwart-witte, hoe zal ik het zeggen, soort van grafische print, ach ja mijn vader zei dat het zo heet, ik heb geen idee. Hij komt nog in outfits enzo, maar hier alvast een paar foto’s van hoe hij eruitziet.

DSCN0670_edited

DSCN0676
Ik vind het echt leuk dat de “band” weer horizontaal staat, terwijl de rest van de stof verticaal staat!

DSCN0669_edited

DSCN0683

DSCN0689

Leuk hè!? Ik heb er Stay Fabulous op genaaid, Ik vind het er zo mooi uitzien!!

Ik ga nog verder bewerken aan de video, die komt ook binnenkort online en ik hoop dat jullie de broek leuk vinden!

Love, Christa

Leave a Reply

