All I’ve got are these photographs #1

een zin uit het refrein van het liedje “photographs” van Rihanna, een van mijn favoriete liedjes van haar.

Maar daar gaat het niet om, vandaag heb ik een post met wat foto’s die ik met mijn camera heb gemaakt, foto’s die ik extra mooi vond en graag met jullie wilde delen! Image

Met mijn lieve vriendin Noor. Ik vind deze foto zo leuk, want ons haar is zo mooi, we hebben hetzelfde blousje aan (dat we per ongeluk allebei gekocht hadden) en we hebben hetzelfde strikje in (hiervoor geldt hetzelfde verhaal haha).

Image

Dit was met Lotte, dit is Lotte trouwens. Ik hou van Lotte’s haar. Het is zo groot! Deze foto kwam er eigenlijk per ongeluk, maar ik vind hem zo vet!

 

Image

Deze foto was ook bij Lotte, ik vond het vet dat de boom zo scherp was haha.

Image

Ik vond deze dingen bij elkaar er zo leuk uitzien! Dus besloot ik er een soort van tumblr-achtige foto van te maken, op tumblr zien ze er beter uit, maar ik vind hem leuk gelukt.

Image

De Vogue heeft toch altijd iets, wat het heilig maakt. Ik word blij als ik het woord zie, het is zo fashion en glamour en wauw. Deze is trouwens Italiaans, gekregen van mijn vader. Ik droom nog altijd van een abonnement op de Vogue, lijkt me echt geweldig.

Sorry, dit was alles alweer. Maar dit soort posts zijn erg leuk om te doen, dus verwacht hier maar meer van.

Love, Christa

 

 

Leave a Reply

