Cute video

Hey,

Ik was vandaag in een creatieve bui en besloot om wat DIY’s te doen. Ik heb er uiteindelijk maar twee gedaan, en toen was de video wel erg kort, vandaar dat ik nog een OOTD en een leuke manier om je haar te doen erbij heb gedaan.

Ik vind de outfit of the day zo leuk, omdat ik gewoon van de combinatie spijkerstof met de stof van dat rokje hou, een soort van leerachtig iets.
Het is trouwens vakantie, en daar ben ik ook mega blij mee! Morgen ga ik de hele dag mountainbiken, daar heb ik super veel zin in. Verder ga ik dinsdag tot en met donderdag bij oma logeren en vrijdag komt lieve Noor bij mij. πŸ™‚
Een leuke vakantie dus, Veel plezier met kijken en tot de volgende keer!!

xoxo Christa

Leave a Reply

