Get to know me tag

heey, Vandaag doe ik de Get to know me tag, een tag met heel veel persoonlijke vragen. Zo leren jullie mij beter kennen, nu ik weer eens een nieuwe blog heb.

Geboortejaar: 1999

Hoe lang ben je? Ik ben ongeveer 1.70 meter, geloof ik. Maar ik hoef niet groter te worden dan dit, want anders kun je minder hoge hakken aan haha.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? HET IS HIER ZO WARM.

Waar ben je op dit moment? Op de bank met een dekentje. ūüôālarge

Single/relatie? Single!!!!!! En daar ben ik blij mee haha.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Een positief, spontaan meisje.

Guy/girlcrush: Ik heb op dit moment geen guycrush. Behalve Douglas Booth wauw. Maar ik heb wel veel girlcrushes. Marilyn Monroe is the queen, Beyoncé ook, Lana del Rey, Rihanna, Demi Lovato en noem maar op haha. Het ligt er een beetje aan hoe ik me voel haha.

large

Wat zou je op dit moment graag willen hebben?

Nieuwe kleren, dit keer niet van de H&M.

Wat is je doel in je leven? Deze vraag haat ik echt, ik heb namelijk geen idee. Ik wil de wereld zien, ik wil gelukkig zijn. Maar ik ben nu eigenlijk al best gelukkig. Uhm, tjaaaa. Ik wil veel mensen blij maken enzo denk ik.

Waar ben je bang voor? Ik ben heel bang voor spinnen, maar niet het allerbangst. Het allerbangst ben ik voor de dood en oorlog. Maar vooral de dood. Want ik vind het gewoon echt doodeng (haha leuke woordkeus) dat je niet weet waar je naartoe gaat, ik betwijfel namelijk of een hemel wel bestaat.

Heb je je rijbewijs? ik ben 15.

Nagellak of lippenstift? Lippenstift. Ik vind nagellak echt gekloot. En lippenstift vind ik gewoon heel mooi, nagellak ook wel maar ik ben gewoon niet zo van de nagellak.

lipstick

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De herfst, denk ik. Nou dat dacht ik laatst in de herfst, maar ik heb eerlijk gezegd nu wel erg veel zin in de lente en de zomer. Dus jaaa.

Wil je ooit gaan trouwen? Ja! Want ik vind trouwen wel een soort van belofte, en dat je soort van weet dat je heel lang bij elkaar zult blijven. Ik wil ook niet scheiden dan. Maar wel een heel groot feest en een hele hele mooie jurk.

brides

Ben je een healthy-freak? Best wel, ik weet ongeveer van alles het aantal calorie√ęn. Maarrr ik heb¬†gisteren¬†nog super veel¬†gegeten, dus ik sla niet door hoor! Mijn chocolade verslaving houdt altijd stand, en ik kan bijna nooit van lekker eten afblijven. Maar ik sport wel best veel en soms eet ik super gezond.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?

ik heb goudblond haar en het is best lang. Ik hou van mijn haar………

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?

Ik wil heel graag nog zo’n broek als die ik laatst heb gekocht, dat is de enige broek sinds ooit, die echt heel fijn zit. Verder wil ik ook heel veel grote kettingen, omdat je die zo leuk kunt combineren.

Heb je tattoos? Neee, en ik hoef er ook niet per se een. Want ik vind naalden in mijn huid eng.

Heb je piercings?

Nee, behalve oorbellengaatjes. Ik hoef ook geen piercings.

Draag je een bril?

nee! Mijn ogen zijn goeedddd.

Wat is jouw perfecte pizza?

Mijn vader maakt soms pizza, en dan gooit hij er allemaal shit op zoals fruit en vlees en kaas en ik weet niet wat. Maar het is best lekker hoor. En, qua diepvriespizza’s kies ik altijd pizza Hawaii hahaha. En qua echte pizza’s hou ik van pizza’s met mozzarella erop.

<p><strong>Favoriete eten/drinken?</strong></p><p>Moet ik er nu één kiezen of wat. Mijn favoriete drinken is een milkshake van de talamini, dat is een ijsbar in waar ik woon. DIE IS ZOO LEKKER. Favoriete eten is denk ik chocola.

</p><p><strong>Wat is je favoriete parfum?</strong></p><p>Ik heb ooit een tester gekregen van de Douglas, en die was zo lekker. Ik vond hem alleen te duur om echt te kopen. het was geloof ik: Lovestruck van Vera Wang. Hij ruikt zoet, fris en vrolijk. Heerlijk!

Wat is het laatste wat je hebt gekocht?

Ik heb laatst chocola voor¬†Matthijs’ (mijn¬†broertje)¬†verjaardag gekocht. ūüôā

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?

Toen lag ik nog heerlijk te slapen. ūüôā

Favoriete ijsje?

Bij de talamini, alweer, en dan denk ik strawberry cheesecake, kaneel en meloen.

Ben jij een hevige slaper of sta je altijd vroeg op?

Ik sta niet altijd vroeg op, ik word gewoon heel vroeg wakker. Dat is echt irritant hoor, ik word haast elke zaterdag om 8 uur wakker ugg.

Wat zijn je plannen voor 2014?

Nou, gewoon. Er een goed jaar van maken en heel veel leuke dingen doen die IK leuk vind.

Met hoeveel kussens slaap jij?

met 5 kussens, maar mijn hoofd ligt er op 1. Dat ligt lekker…

Ben jij een ochtend of avond persoon Sowieso avond. Eigenlijk word ik pas echt productief rond 8/9 uur s’ avonds.¬† S’ avonds voel ik me ook veel fijner. Daardoor begin ik trouwens wel veel te laat aan dingen die ik moet doen, niet zo handig dus.

Ben jij geordend of rommelig?

Ik ben heel erg rommelig. Echt heel erg. Soms wat minder, maar vaak ben ik rommelig. Ik heb nu wel dat ik alles opschrijf in notitieboekjes, dus het gaat al beter.

Wat wil jij op dit moment graag zien?

The Carrie Diaries, dus dat ga ik zo doen! Het is echt een geweldige serie.

carieee

Wat verwacht je in 10 jaar hebben bereikt?

Dan ben ik 25, dus denk ik klaar te zijn met mijn studie. Ik weet nog niet wat ik wil studeren, maar ik denk of iets met mode, of iets met journalistiek. Acteren lijkt me ook geweldig (ik weet het nog niet). Ik hoop dat ik ook wat heb gereisd en veel dingen heb gezien.

Wat mis je op dit moment?

Ik mis niet veel op dit moment, tenminste geen persoon. Ik mis soms tijd, ik heb namelijk altijd tijd tekort.

Wat is het favoriete lichaamsdeel van jezelf?

uhh, Ik ben blij met… uuhm, ik denk dat mijn favoriete lichaamsdeel mijn figuur is en ik ben ook blij met mijn haar.

 

Ben je verlegen?

Ja best vaak, al zou je dat niet zeggen. Het ligt er gewoon aan tegen wie ik moet praten. Als ik tegen die mensen opkijk, durf ik echt niks te zeggen, omdat ik dan bang ben dat ik als een sukkel overkom haha. Ook als ik tegen mensen moet praten, die ik nog nooit heb ontmoet, word ik ook snel verlegen.

 

Heb je een accent?

Ik geloof het niet, nee. Maar volgens mij praat ik soms best wel kakkerig of juist heel Deventers, maar het is niet echt dat ik een accent heb. 

Zussen/broers, hoe oud?

Ik heb een broertje, hij is 13 jaar oud.

Hoe ziet jouw dagelijks leven eruit?

Nou, ik ga 5 dagen in de week naar school en heb nog 4 dagen in de week activiteiten buiten school. Maandag en donderdag ga ik naar thaibox, woensdag heb ik gitaarles en zaterdag ga ik naar stijldansen. Verder ben ik elke dag vrij lang bezig met mijn huiswerk en leerwerk. En ik moet natuurlijk leuke dingen doen.

drams

 

 

 

 

 

Dat was de tag. Ik hoop dat je het leuk vond!!

Love, Christa

Leave a Reply

