Hearts and Leather

hey,

Zaterdag had ik deze outfit aan, en aangezien ik nog steeds een nieuwe camera heb, besloot ik om foto’s te maken met lieve Lotte. Ik vind het blousje erg leuk bij het leren jasje staan, want het leer maakt het schattige toch weer wat stoerder, daar hou ik van. Ik ben namelijk niet van één kant op, het is altijd een mix.

Ik ben trouwens heel erg blij met hoe mijn blog er nu uiziet. Het is veel overzichtelijker nu en wordpress is gewoon heel erg fijn. Ik luister op dit moment naar een persoon of band, idk, het heet secondhand serenade en het is moooi. Een jongen op gitaar (ik noem het altijd gitaar), oke gitaarles, had het erover dus ik ging luisteren. Leuk!

Naja hier zijn de foto’s dus, ik geef ze niet allemaal want op sommige lijk ik op een monster.

ImageImageImage

 

Blouse: H&M
Jasje: Boohoo.com
Broek: H&M
Strikje: H&M
Schoenen: Van Haren

 

             

Ik heb trouwens geconcludeerd dat ik echt veel te veel van de H&M heb. Dus ik heb mezelf verboden om er ook nog maar iets te kopen. Succes met je leven!                                        

Love, Christa                                                                                                                                                     

 

2 thoughts on “Hearts and Leather”

  1. Hé wat leuk dat je een jasje van Boohoo hebt, wil daar zelf ook zo graag nog een keer wat bestellen. En Secondhand Serenade is een suuuperfijne band ja! Wow, lang geleden dat ik dat luisterde haha.

Leave a Reply

